9 Ağustos 2012 Perşembe

ETEK KOMBİNİ 2 **

Selamlar :))
Farkındayım yine uzun bi ara verdim postlarıma ama unutmadım sizi ;) 
Bayram yaklaşıyor diye o kadar yoğunuz ki anlatamam aldığım tasarım tunik siparişleri bir yandan, cevremdekilerin hadi bana da dik artık şurda bayrama kaç gün kaldı diyenler bir yandan ..napcağımı şaşırmış durumdayım artık her gün bayram ne zamandı diye soruyorum.:) çok sitrest yaptım sanırım. 
Ama Allahıma şükürler olsun boş durmaktansa çalışmak çabalamak iyidir isyan etmıyorum sadece biraz yoruluyorum .
Bu gidişle ben kendim için bayrama bişey  tasarlayamacağım sanırım terzi kendi söküğünü dikemez demişler çooook doğru :)
en son tasarladığım eteğimide paylasıp sizi postumla baş başa bırakıyorum puantıye'nın modası gecmez sadece bıraz gerı planda kalabılır sezondan sezona değişir anlayacağınız kaç sezondur yerini koruyor ve her dolapta puantıyelı bı kıyafet olması şart ;)

etek : kendi tasarımım
şal : ugoza 

7 yorum:

otuz şirin yıl dedi ki...

Etek çok şık ve zarif duruyor..
Elinize sağlık..

Unknown dedi ki...

teşekkür ederm cnm:)

Meral dedi ki...

bende puantiye ye bayılırım çok güzel dikmişsin cnm ellerine sağlık bloğunu yeni keşfettim hemen izleyicin oldum bana da beklerim cnm

Unknown dedi ki...

çok hoş duruyo ellerine sağlık canım :) bloğuma beklerm http://havvayalcinkaya.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

Çok beğendimm ve kendi tasarımlarını giymen daha hoş..Tasarımlarını sergilediğin bi butiğin felan var mı yoksa kendine özel mi? :)
Bloguma beklerim...

herşey tadında dedi ki...

o etek harika ya bayıldımm
banada tasarla ;))

Unknown dedi ki...

arkadaslar hepınıze çok tesekkur edıyourm vakıt bulamıyorum tek tek yazmaya :)))