15 Şubat 2013 Cuma

KABAN MODELİ 3

Selam
Havalar ısınmadan elimden geldiğince kaban modelleri paylaşayım dimi ;)
Tasarım giymek özel ve güzeldir ama bu sefer annemin ısrarı üzerine bende hazır giyim giymek istedim :)
Çok mağaza gezdim ama aklıma yatan bir şey bulamadım.Her yerde her marka da hemen hemen aynı ürünler..Bi tek içime sinen farklı olarak bunu bulabildim ;)Ben çok beğendim belki de çok yakıştırdığım içindir ;) Bakalım siz beğenecek misiniz ??


Standart model.. Albenisi yok gibi ama deneme amaçlıda mağazada giyindikten sonra da insanın çıkarası gelmiyor ;)
Bu kabanımı daha güzel kombine yapıyorum leopar çantam ve leopar eşarbım ile ama o kombinle hiç fotoğrafım olmadı...kendi kedime neyse artık mevsim geçmeden paylaş elinde olan fotoğrafları dedim ;)









bootie : derimod
kaban : masque
   şal : ipekevi
      çanta : pierre cardin

görüşmek üzere ;))



3 yorum:

Unknown dedi ki...

kaban konusunda bende dertliyim kafama göre bişi bulamıyorum hemen hemen hepsi kopya.rengini çok beğendim canım güle güle kullan.

sümeyye dedi ki...

Guzele ne yakismaz :)masaallah cok şık gercekten daha once soylemistim secimlerinizi yaparken tesetturden ödun vermemeniz cok hos insaallah bu konuda guzel bir orneksiniz .

Adsız dedi ki...

Tasarımlarınız çok sıkı takip ediyorum ve bayılıyorum hem tesettür çizgisine uygun hem çok şık, elinize emeğinize sağlık.Allah size uzun ömürler versin ki daha çok tasarımınızı görelim kendinize iyi bakın :)