19 Mart 2013 Salı

DAMA AŞKINA ..

Selam ..
Bu sıralar vakit buldukça sizi aksatmamaya çalışıyorum ..sık sık postlar paylaşıyorum ;)
inşallah devamıda gelecek :)
Bu yaz çizgi modasını her yerde göreceğimizi söylemiştim ..Çizgi modasının yanında damalı kumaşlarda çok moda ..
En çok LouısVuıttıon'un 2013 yazı için hazırlanan koleksıyonunda dikkat çekiyor.
Ben de hemen zevkime uygun kumaşı bulup tasarımımı yaptım bile ..
Bakalım beğenecek misiniz :)


Kumaşın cinsi pamuklu ve likralı olduğu için bu tarz bi model seçtim .
Koluna karpuz kol modeli uyguladım .



Modeli daha detaylı görmeniz için :)
nasıl gözünüzü alıyor kumaş dimi , biraz göz yorucu sanırım :))

Yeşilliğe ve denize bakmak sevaptır .
Huzur verir. Zihni ferahlatır. Göze ışık verir ,)
Kendinize iyi bakın ..

DUA ile...








5 yorum:

Unknown dedi ki...

canm keske bunları satsan bizde bu müths seylerdn giyebilsek dısarda bulmak asırı zor muhteşemsin yine masallah:)

Unknown dedi ki...

Merve hanım :)
facebook : zehrayla tesettürde trend sayfasından satışları mevcuttur .tesekkürler :)

samsun havası dedi ki...

evet biraz göz yorucu..
ben yeleğinide çok beğendim...

sumeyye dedi ki...

Begenmek ne demek bayildim cok hos olmus.masallah barekallah.
Kumas damali olmasada siz zaten yeterince goz aliyorsunuz ;)bence e birde kiyafet guzel olunca naparsiniz.
Birde mesela ben boyle bir kombinle kirmizi sal takamazdim ama hic abes olmamis hatta cok guzel tamamlamis.daha oncede rica etmistim esarp alternatifleri hakkinda bilgi verirseniz sevinirim

Unknown dedi ki...

sümeyye hanım farkındayım kı benı yakından takıp edıyorsunuz :) çok teskkur ederım sıze