5 Ocak 2014 Pazar

WWW.ZEHRAUCAR.COM

Selamlar
Nasılsınız bakalım ?
Bir önceki yazımda size bir sürprizim olacağından bahsetmiştim :)
Sanırım ben açıklamadan siz instagramdan görmüşsünüzdür.
Uzun zamandır vizeler,finaller derken vakit uzadı da uzadı.Artık rahata kavustuğumu anlayınca herkesin beklediği online satış sitemin açılışını gerçekleştirdim :)
Artık istediğiniz ürünü siteden,kredi kartı ile ister havale ile isterseniz de kapıda ödeme seçeneği ile sepetinize ekleyebilirsiniz;)


Bu serüvenin nasıl başlağını merak ediyorsanız :)
 Zaman gazetesi cumartesi ekindeki röportajımızı okumanızı tavsiye ediyorum( http://www.zaman.com.tr/cumaertesi_20-yasinda-istihdam-sagliyor_2191174.html )
Bu güzel yazı içinde Esra Keskindemir'e çok teşekkür ediyorum.

Kendinize iyi bakın..

DUA ile 

5 yorum:

Şerife Şeker dedi ki...

Hayırlı olsun öncelikle sizin adınıza sonra kendi adıma çok sevindim:) Blogunuzu takipteydim satışa çıkmasına çok mutlu oldum tekrar hayırlı olsun

Adsız dedi ki...

Çok sevindim bu sitenizin açılmasına . Sizi tebrik ediyorum. Ama doğrusu bu ürünler biraz pahalı değil mi ?

sumeyye dedi ki...

Canim tebrik ederim seni .cok emek verdin sonunda sitenide actin hayirli olsun insallah .sevgilerimle.

Adsız dedi ki...

hAYIRLI OLSUN CANIM şu desenli trençkotunu çok beğendim yalnız tek renk ya da açık renkler yapma imkanın yok mu yaz için ??

modanoiva dedi ki...

tebrikler hayırlı olsun allah utandırmasın bol kazançlar inşallah :)